Tillfrisknandet

Tillfrisknandet

fredag 26 februari 2010

Välkommen till en ny dimension av hälsa!

Tänk om Du kunde tillföra mer ren energi till Din kropp?
Hur tror Du då att din kropp skulle reagera?

Se hur min kropp reagerade på 16 dagar.

"Det är min medmänskliga skyldighet att informera alla om att rätt sorts kosttillskott
kan göra underverk. Fler människor måste få information om detta.
Det är därför jag har valt att träda fram.
Jag hade aldrig återhämtat mig så fort utan mina produkter.


Lyckligtvis har jag bekanta som rekommenderade mig att börja använda produkterna
redan innan olyckan inträffade. Jag är dem evigt tacksam för det idag.
Alla andra måste också få en chans att prova produkterna. Produkterna vänder

sig inte bara till sjuka. Produkterna vänder sig till ALLA som vill ge sina celler
bästa tänkbara förutsättningar. Det gäller därför ALLA människor.
Allt från friska, sjuka, gamla, unga, feta, magra, tränade, otränade, aktiva, inaktiva."












"Brännskadad fick OK från läkarna, tog med
egna kosttillskott för att påskynda läkningen".


Resultat:

"Läkarna förstummade"
"Läkarna står frågande" - "Vad var det som hände"
"Har aldrig sett eller hört talas om något liknande"
"Sjukgymnast säger - extremt rörlig på kort tid"
"Illa brännskadad - utskriven efter 16 dgr."
"Förbluffande aktiv cellreparation och cellförnyelse, gav förbluffande resultat"
______________________________________________________________

Triangelpack – Ja tack!

För optimal näringspåfyllnad till cellerna & maximal biotillgänglighet* rekommenderar
jag varmt alla tre produkterna tillsammans. Synnergieffekten blir då optimal.
Dina 75.000.000.000.000 celler syresätts och du kan tillgodogöra dig cellnäringen extremt bra. Det räcker att titta på mig för att förstå vad jag menar.

Antioxidanter - Vitaminer - Mineraler - Spårämnen

PRODUKTER
Sunrise: ”Antioxidantbomb” med maximal biotillgänglighet*.
Extremt högt ORAC-värde = 35.000 (gurka = 120 tomat = 200)
Body FX: ”Livets molekyl”. Syresätter alla dina celler.
Tocotrienol: ”Super E-vitamin” & Omega3.

*Biotillgänglighet innebär att din kropp kan ta till sig näringsinnehållet på ett effektivt sätt. Flytande form är därför det mest effektiva. I tablettform är biotillgängligheten mycket lägre, dvs. du får inte i dig allt som står på innehållsförteckningen.

Noterade effekter när Du använder Kyäni SUNRISE
• Ger kroppen ökad energi
• Minskar kroppens stress
• Underhåller hjärtats hälsa
• Stöder immunförsvaret
Antiinflammatoriskt
• Bättre hjärnfunktion

Noterade effekter när Du använder Kyäni Body-FX
• Ökar kroppens näringsupptag
• Ökar blodgenomströmningen
• Ökar kroppens energinivå
• Underhåller hjärtats hälsa
• Underhåller immunsystemet
• Ökar sexuell hälsa
• Befrämjar blodsocker balansen

Noterade effekter när Du använder Kyäni SUNSET
• Ökar blodcirkulationen
• Underhåller en hälsosam kolesterolnivå
• Hjälper till att reducera inflammationer
• Förbättrar blodsocker nivån
• Befrämjar ett hälsosamt immunförsvar
• Ökar hjärnans funktioner
• Befrämjar hälsosammare hud och hår

Vill du läsa mer om varje enskild produkt så går det att läsa om dom i blogarkivet till vänster. Ta dig gärna den tiden. Det är mycket intressant läsning om vad produkterna innehåller och vad dom har för inverkan på kroppen.

Tveka inte att höra av Dig till mig på kyaninicklas@gmail.com
om du vill veta mer!
Hälsningar / Nicklas